i love you girls

Hallåhallå! Hur är det med er idag? sjläv är det skiiiiieetabra!
Min älskling Julia Cenner kom hem ifrån Kreta igårnatt!!!! Så, idag har jag och Felicia umgåts med henne, shiiiit vad jag har saknat henne! Ska vara med henne nu ikväll också, hon ska vara barnvakt åt sin syster så jag ska hålla henne sällskap, tror jag ska sova där. Men, ni ska få bilder från idag, orkar inte skriva nått mer, lata fan jag är!


jävla brownie hon va asså! bajs på dig

outfit for today ; vanligt svart linne från H&M, en ny trekvarts tröja (visar närmare bild nån annan gång) halsduk som är min broshas kompis som jag har fått, och mina nya uggs, sjukt sköna!




haha bästa!

hha julia leker sjögrejj :)

& jag härmade henne..

har saknat dig så mkt älskling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0