långt inlägg

Hallå bloggen! Det var ett tag sen. Tror jag .. Igår efter skolan drog jag hem till Romina, vi va där ett tag tills vi bestämde oss för att jag skulle sova hos henne, så då åkte vi hem till mig igen, på bussen hade vi sjukt jävla kul. Har inte haft så kul på länge tror jag. Vi skratta högt och mycket, blandannat åt en bög kille som stod framför oss och sa "KAAAAAAAAANSKEEEE..." ashögt i telefonen, haha nivet sådär bögit? Haha sjukt kul. Sen har Romina ett paraply som man trycker på en knapp så åker det upp, så fantisierar vi om att man skulle sätta den mot näsan och så skulle man bli grymt nockad. HAha, tror bara att det är jag och hon som fattar, men as kul iallfall!

Vi vakna idag, jag drog hem vid 1 tiden. Snackade med Louise lite, vi bestämde oss för att se "Sommaren med Göran" i vällignby, sen dra hem till hennes mamma och sova där. Så, det ska vi göra ikväll! Bion börjar 20:20 så det är ett tag kvar. Men, jag ska sätta mig på bussen snart, så kommer Louise på på några stationer senare, hon har varit hos Felun tror jag.

Aja, ni får ha en bra kväll people! Tror kanske att jag kommer skriva sen, menmen! puss.




idag har jag på mig jeansleggings från typ salt, tröja (ny!!) ifrån ginatricot !


Kommentarer
Postat av: romina

HAHAHAHHA ! jag skrattar bara av att tänka på det :D!!!! <3

2009-09-05 @ 18:59:59
Postat av: charlotta

hahahah jag med !!!!! :') <333

2009-09-06 @ 18:59:36
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0