malin älskling




Heeeejj!! JUst nu är jag med min världens bästa Malin! :) Vi har gjort massa roliga quizes på fejjan. Hon gjorde några som jag gjorde igår.. Fick blandannat att jag har varit häxa i mitt förra liv, att jag är ett mongo & att av 1-10 på snyggskalan är jag 9.. haha thats good i guess? ;P det andra var väl mindre bra..
vi har också käkat tooooffiee. haha mummsigt :)

Just nu tar Malin ego pics på sig själv, eller egentligen dagens outfit. Hon är jättefin idag, fär hennes mentorsgrupp hade klassfoto. Gaaaahahhh!! Vi har på fredag, im gonna diiieee :( vafan ska jag ha på mig?!?!? Får börja planera idag vafan...

Aja, nu tvingar malin  mig att ta kort på henne, skriver mer sen nr jag kommer hem. puusspuss!


Kommentarer
Postat av: elina

superfin blogg! :D

2009-09-16 @ 17:30:24
URL: http://eelinas.blogg.se/
Postat av: rebecka

din tumme lotta.....:')<3

2009-09-19 @ 15:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0