Om du bara vill




Lägg din arm omkring min hals, så du är nära
Det finns inget mer i kväll, du måste bära
Fäll ut ditt hår, en silvertår
Lägg ditt huvud på min kudde

Om du bara vill, så säg till
Jag kan va din vän, när natten faller
Om du bara vill, öppna din dörr
Och bara våga släppa någon in...


Det bor en sorg i dina ögon, som jag inte når
Det bor i ditt hjärta som är svår att förstå
Hur kom dne dit? Hur kom den dit?
Den är svart som svart granit

Om du bara vill, så säg till
Jag kan va din vän, när natten faller
Om du bara vill, öppna din dörr
Och bara våga släppa någon in

Om du bara vill, så säg till
Säg till, säg till
Om du bara vill, så säg till
Jag kan va din vän när mörkret faller
Om du bara vill, öppna din dörr
Börjar andas, släpper någon in

Om du bara vill, så säg till
Jag kan va din vän, när natten faller
Om du bara vill, öppna din dörr
Börjar andas, släpper någon in...
Om du bara vill...
Öppna din dörr
Börjar andas, släpper någon in
Så säg till, jag kan va din vän...
När natten faller, om du bara vill
Öppna din dörr och bara våga släppa någon in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0