rolig dag


favoritbild på mig och louise

Hej alla söta! Hur mår ni?
Skol dm idag! Det var skitroligt fatksitk. Första matchen var mot Sollentuna, det gick bra, vi vann med 4-0 fast vi spelade som jävla sopor. Vi hade skitmycket publik, typ 4 / 5 stycken klasser från 8an var där och hejade, haha lite pinsamt men aja. Andra matchen gick också bra. Vi vann med 5-3, fast den var feeeeeeett oseriös. Himlen typ öppnade sig så det regnade stört mycket!!! Först var vi fett deppiga över det, men sen blev vi så blöta så vi inte brydde oss. Eftersom det var grusplan så blev det värsta pölarna, så man gick runt och hoppa i dom och allt. Hsk laget garvade skitmycket åt allting, när vi fick bollen i pölarna så gick det fett segt, då garvade man. Andra laget för fett seriöst, ändå vann vi. Haha, Louise och Sophie ramlade i vattenpöl! Sjukt kul.. aja, bra kämpat idag tjejer!

Efter pluggat gick jag och Louise hem till mig och chillade galet. Käka lite onyttigt (fan!). AjA, VI ska på dans nu snart, eller bussen går om typ en timme. Fan jag som skulle plugga idag! Har no prov imrogon somsag va.. :( Får plugga gärnet ikväll :) PUSSPUUUUUUUUUSS / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0