romina and I had a really fun day

Heeeeeeeeeeeeeeeeejj!
Haft en skitbra dag i skolan idag faktiskt. Gjorde sällskap med Arvin, Felica och JUlia till plugget, hade engelska och idrott osvosv... vi hade rätt bra lektioner, fast det gick seeeeeeeegt.

Efter skolan gick jag och älsklingen Roman hem till mig! Och gissa vad vi gorde?!??! VI BADADE I MITT BADKAR!!! haha, jag hade nämligen lovat henne att hon skulle bli min första vän som badade där. så vi tog ner mellanmål och plugg och satte oss i badet. med bikinis såklart! haha, det blev trångt men  mysigt som in i helvete! Mycket skratt som vanligt, jag tråkade ut henne genom att läsa alla NO sidorna jag har till provet, men hon gjorde massa grimager osv så det gick långsamt haha.

nu har jag suttit och pluggat lite No, såååå mycket man behöver kunna ju , orkar inte !
nu luktar det mat i hela jävla huset, och min mage är feeett hungrig. så nu är det middag som gäller!


Kommentarer
Postat av: Niiiiiiiiiiki

skoja inte!! jag älskar den, och ber en bön då:( lyssna på den, han börjar grååta :(<333

2009-09-23 @ 19:22:12
URL: http://ohniki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0