soooosäääxy

Hallåhallå! Jag är hemma hos Julia just nu! Jag, Romina och Felicia sov här igår. Går kvällen var skitrolig, det börjar med att efter skolan gick jag hem till Arvin, vi låg och snacka och mös lite. Vid 7 drog jag hem och då mötte R och J mig, vi gick hem och käka sen mötte vi Felicia. Vi mötte ganska många vid gulan som vi stod och snacka med ett tag. Vi fastnade i mitt rum fram tills typ 10, då drog vi äntligen hem till Julia. Satte på nån as weird film som dom ville se, fast än jag sa att den var dålig. Så jag somnade, hahaha. Så social är jag! nej men det va fett najs.

Nu ska jag och Julia hem till mig en snabbis för att hämta pengar, sen ska vi möta den andra Julia, Wittrin. Haha. Vi ska upp till vällingbu och köpa present till Hanna, hon har tjejmiddag ikväll :) wihiii. AJa, nu ska jag äta. Pusspuss.


haha, säxig bild på mig ifrån kalles student!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0