älskar låten så mkt...



Hör du sången dom spelat på radion, varje ord verkar handlat om dig.
Hur du knackade på mitt i sommarn, men kom aldrig mer igen.
Såg en mås cirkulera vid hamnen, som om han letade efter en vän
samma morgon det regnar på stranden, där jag gick ensam igen..

Här kommer kung av sand, här kommer kungen av ingenting alls
Här kommer kung av sand, här kommer kungen av ingenting alls

Såg din ande hon vandra vid vattnet, hennes fotsteg försvann i en vind
När jag vaknade upp under himlen, kände jag värmen av din kind

Här kommer kung av sand, här kommer kungen av ingenting alls
Här kommer kung av sand, här kommer kungen av ingenting alls

Hey, hör en kung av sand, som kallar.
Hey hey heey, hör en kung av sand, som kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0