igår & idag

Ni får gårdagen i bilder hej hopp TJOHO



fyra glada prickar påväg in till stan!

pojkarna köpte fina chinos =)

puss på er fina vänner!!

haha varför gör jag såhär på ALLA bildeR?! :S det är fan reflex asså.. :P

arvin fiiiin i sina nya kläder =)

glad prutt på donken

påvägen hem va julia och arvin tröttisar...

men det blev inte jag och erik, vi va speeeeeedos ;)

HAHAHAHAHHAHAHAHA, erik gick fram och verkade helt seriös till nåra små fjortisar, dom trodde han var fett seriös och skrattade as mkt, dock var han ju inte det egentligen.. på den här bilden fråga han om han fick kolla deras mobil, hahahha. sköning där assåååååååååe

gårkvällen spenderades efter många om o men hos maja, vi chillade bara o kolla lite på film..

juuuuuulia sötnos!!

haha jag körde ball stil (nat) med majas keps ;)

IDAG


Haha tummen upp för att sola =) skit bra väder idag btw!!

här har jag tillbringat lite av tiden idag... var nämligen tvungen att kratta för att ja fick ny mobil. så jag har tränat som in i helvete genom att kratta hela vår framsida (as stor med backar-.-) tänkte hela tiden på att det va bra träning, plus att jag sjöng högt som in i helvete, hoppas ingen hörde haha

resultatet blev en fet blåsa och sjukt smutsiga fötter/händer ... ''/

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejhej!!

Jag känner dom där " Fjortisarna" hehe, Agnes och Felicia :/

// Jag är Julias wittrin kusin

2010-04-18 @ 21:27:17
URL: http://alltidformej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0