läs och var avundsjuka, hahaha

O M F G . jag säger bara en sak: jag har aldrig haft så roligt som jag hade ikväll, och jag har aldrig fucking dansat/shakeaaaaaaat så mycket heller. det var helt g a l e t.
Var ju på "lokalfest"/"disco" i Falkenberg, först var det aslame och vi dansade med två 94a tjejer som var sjukt snälla, dom jobbade där. Vi pratade med dom och vi tog deras nummer, så i sommar då jävlar ska vi festa med dom! Jag och Julia shakade som in i helvetes skit, och alla killar glodde som dom aldrig hade ett en tjej, hihi slår vad att dom drägglade också! XD Var sjukt bra musik, vi valde lite låtar blandannat "Hot - Inna" "Hate to love". Basen var underbar. Slutet började alla killar bilda ring, och man gick in och dansade hahah. Sen blev det lite tåg och sånt, nivet alla går efter varandra? Sjukt kul. Sen blev det sista låten, "Hit the floor" och alla dansade som aldrig förr.

Jag kommer seriöst ha träningsvärk, hade håll minst 5 gånger. haha. Önskar att alla ni var där, Speciellt du Romina du sulle älskat det. Det kom en spansk shake låt som vi dansade lite åt dig också i hehe!!

för er som vill veta så jag har tinnituss nu för det va så hög musik, hahaha inte braaa

kOMMER HEM imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: roman

jag svimmar -.-

2010-04-11 @ 23:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0