traveling pants

Först och främst, här är man på landet och bloggar för fulla muggar, och inte en endå jävla fucking kommentar? Vad är det för mening då..? Hm, nja, ingen. Haha, nej men NÅGON söt kanske saknar mig och kommenterar? ''/

Imorgon ska vi till Gekås i Ullared! WOHO, madness. Det kommer röjjjaaaa, ska försöka shoppa med måtta för jag ska börja spara till en mobil.. eller vänta, vem är måtta? Och varför ska jag shoppa med han? Haha, nej men ni fattar poengen. Skriver mer imrogon när vi kommer hem. Och ja vi ska sova nu, ska upp typ 8 imrong XD

Hoppas alla har det bra där hemma. Love to u all!
Hoppas allt gick bra idag Romina, jag vill att du ringer mig när du har tid. Älskar & saknar dig bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0