blah blah blah


landet, love!

Tjaaaaaaaafan. Idag fick jag sluta tidigare på JC, redan klockan 4. Två timmar tidigare omg!!!!!!!! shit efter drog jag till Wittrin där Rebcka va. Vi hade trevligt som vanligt. Åt en hel chokladkaka (marabo digistive) själv, hihihi!!! Jag har kommit över alla dom där komplexen vilket är fett skönt.

Ikväll mötte jag och Cenner Maja och Louise, sedan efter mycket om & men till allmänna där massa människor var. Det var väl helt okej, framförallt varmt för att det va brasa haha. Mysigt värre! Jävla Jonathan och Rickard gick runt och sa "men hörrö ska vi såkallad eller?" dom menar såkallad med nån grej som dom förklara as länge, hahaha... imorgon då jävlar ska ni få igen,eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0