crack a bottle


en kväll jag, liz och klara va ute med hundarna<3

Hej bloggen!! Sitter här på min lilla stol och... har ont i magen. Var ju nämligen hos doktorn idag, och jag hade tydligen inte halsfluss, jag kunde ha haft körtelfeber men som TUR va hade jag inte det heller, för då är man riktigt dålig! Tog ett litet blodprov och det visade sig att jag hade järnbrist (för lite blod lala) Inte alls kul. Så jag och pappa hämta ut järn tabletter och köpte lite saker som va bra och ha till det. Så nu gäller det för mig att typ ta det lugnt och motionerna/dricka mycket. Så va ute och gick för nån halvtimme sen faktiskt, gick omvägar till hby gård sen tillbaka, riktigt skönt! Tog väl 30-40 minuter.

Nu ska jag hoppa in i duschen! Puussii
Kaaalle har landat i hemmet igen efter 3 veckors tågluff!!!! kul att han är hemma, faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0