i was soo in love with you

Kom precis hem från en utekväll som var blandad. Först va det bara vi tjejer vid Riddan, sen drog vi upp till ett litet hus vid slottet där Blyckert och 3 till va, där chilla vi med musik osv. Sen ringde Simon o compani, så vi alla drog och mötte dom vid åkis, dom va rätt många och alla vi drog till almänna för dom ville bada. Där satt vi bara och snacka jag rebecka lisa tobias och jesper körde viskleken haha tsssss.

Nu sitter jag här iaf med en kopp citronvatten, varmt. Eftersom jag har lite ont i halsen och det är INTE bra så är det la bra med varmt + maaassa c-vitamin. Min duktiga mamma lärde mig och wittrin det haha.,

whatever herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0