orkar ni läsa

Jag klarade kvälleeen!! Fast fan va jag lisa och julia lööökade sönder ibörjan även fast klockan va typ halv 8.. satt och vänta på romina och rebecka samtidigt som crossfire spelade grym musik. Sen mötte vi även alice också. Vi stod och kolla bara hela tiden det sög faktiskt, asså the voice. Bumpy ride spelades inte :'( ajja. När det va slut mötte vi upp robban och hans vänner, drog till donken sen när vi va i tuben smsar en som heter simon som sa att han såg mig på donken haha raandom så jag lisa romina och rebecka går av för enligt han va det kvar musik och shit på the voice, men när vi kommer dit va det inget så vi sitter och väntar. då ringer kasper och vi säger åt han att komma. så vi mötte upp honom va skit kul att träffa han igen!!! sen till slut träffar vi simon så alla vi plus hans kompisar satt och snacka en jäkla stund, sen bar det av till donken stötte på shaho också saknat honom!
aja sen bar det av hemåt klockan blev 5 över 1 när vi satt på tuben, kalle hämta oss i vby och nu sitter jag här pallar inte skriva mer orka punkter fett onödiga min kväll tack mina fina vänner för ni gjorde den så bra! love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0