saturday night

Sjukt konstig kväll. Blev helt tvärt om emot vad jag hade tänkt mig. Jag, Julia och Rebecka somnade i Rebeckas soffa, så efter det sa alla att vi sulle va hemma och ta det lugnt ikväll. Men... det slutar med att vi + Lisa Johanna och Malin sitter i mitt rum och har det kul. Sen drog vi ut, hem till nån i 1 minut skule möta hby people men stötte på några andra killar som vi hänkade med. Det blev ju lite knasigt, bastu osv så innan det hade jag och rebecka köpt en chipspåse var, så vid 11 vandrade jag hem själv haha. fatta va mobbad jag kände mig gick ensam i hässelby med en CHIPSPÅSE I HANDEN!!!!!!! hahah aja som tur va va ingen ute.

vad kan det bero på??????? jo för att det börjar bli fuuucking höst omg........ det är UNDER 10 grader ute nu, man börjarbli röd om näsan när man kommer in... usch.. fast det är mys när man ligger under täcket och sover, då äre som bäääääst hihih gud jag vet inte ens vad jag pratar om jag ska nog lägga mig och sova nu kanske watchar lite tv:enenen (hahaha) heråååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0