tell me who can looove you, nobody

Tjatjaa! Vaknade upp helt utvilad och kände att jag mådde bra, hade inte ont i huvet och ingen feber heller. Det är ju bra eftersom det är The Voice ikväll!! Så jag har bara chillat gaaalet hemma solat lite osv vilar upp mig så jag ska orka kvällen haha. Ska dra in med Alice, Wittrin, Rebecka, Lisa och Romina vad jag vet än så länge :) Ska bli riktigt kul, bra artister är det också! Ser mest framemot att höra min favoritlåt Bumpy Ride som jag har för mig skulle spelas. Det har jag lyssnat på riktigt mycket på i sommar speciellt sista veckan med Julia.



ni som inte hört den LYYYSSNA FÖRFAN så värt det

Kommentarer
Postat av: Justicia

Sv: Va söt du är! Detsamma för den delen :D

Kram

2010-08-15 @ 00:37:12
URL: http://justicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0