tv.nu


för nåra dar sen..

Tjohoooooooooooooooooooo hejjjjj waaaazupp? Alice den fina människan gick nyss, vi låg i min säng med en ben & jerrys, och kolla på Dear John. Lika bra efter 3 gånger.... (A) Nu sitter jag själv o planerar inför kvällen..... ska börja med att städa rummet (behövs!!!!!!!!!!!) äta, springa på mitt löpband samtidigt som ja ser på nått bra tvprogram och äter chips (okej, skippar de sista:((() duscha + hårinpackning raka ben (hahahaha omg) och sen SOVA faktiskt. Planerar en tidig kväll.... ska upp lite mer i tid imorgon, vid typ 8.. -.- sååå ja där har ni min kväll, ska verkligen försöka göra allting, brukar alltid bli att jag skiter i nått (A)

HERÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0