paperweight


Fanns ett tält där man kunde göra Henna tatueringar, och varför inte göra en..? ;) snygg va?!

Jossan och Julia gjorde också varsin, skit snygga!

giiirls<3

jossi och emms!

Min dag. Sov hos wittrin sen vid 1 drog jag hon och Josefine in till stan och käka på tacobar haha. Mötte upp Frida Asja och Emma också. Vi strosa bara runt i stan vi va T V U G N A att kika in på Ung 08 men obs: Bara för att se stockholmsfjortisar som finns kvar, fan drodde dom hade kommit över det!! Så kul att se alla haha ;p

Haft en mysig dag och den ska avsutas med en mysig kväll med samma personer plus Rebecka och Lisa med musik vid vattnet. Ska kila nu så jag skriver när jag kommer hem! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0