flashbacks



Ett skratt, en plats, en dyster ton kan
Påminnna mig om en viss persons namn
Och om en viss persons sätt
Shit va jag saknar vissa personer fett
Fast det e en del av att leva
Att saker ändras å det e skevt å acceptera
För allt vi gjorde å sa
Å alla löften vi gav varann é tomma idag
Gammal vänskap jag tänker på´ren då å då
Ler åt minnen av sån’t vi hitta på-då
Vitt när vi tugga fett, den tid jag saknar
Beaten den tog mig tillbaka…

Den gav mig (flashbacks)

Även fast jag vet att jag borde släppa tag
Så till er som har lämnat avtryck i mitt liv
Hoppas jag vill ses igen inom sin tid
Gamla tider, jag påminns om dem jämt
Så jag kommer aldrig glömma bort allt, de som ni gett oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0