looooocaa

Sitter at my room helt slut efter en helt sjukt grym helg. Bästa på länge. Igår drog vi hem till Robins kompis i Islandstorget, jag rebecka lisa julia sophie klara bea amanda amanda och alice. robin o hans 3 polare va där sen kom bellan och typ 3 av hennes kompisar, trevligt! Efter ytterligare ett tag kom Johannes Robban zeki och nån till, sen aa helt plötsligt va det sjukt mycket folk där. Bland annat Arvin, Albin och Erik!!! Shiiitt, har inte träffat Erik på ååååratal alltså, sjukt kul! Det blev lite röj och alla dansade röven av sig haha, dörrfönstret gick sönder vid 12 så alla drog.. jag lisa julia och rebecka drog hem till XXXX så kom oliver, anton, daniel, linus och jocke. Vi chillade bara hahaha dom ritade nån jävla teckning på oss tjejer faaan vad vi garva, lägger upp den senare. Sen kom Albin, Lucas och nån mer snubbe lite senare och dom stannade rätt länge. Julia somnade i sängen och vi ritade som faen i hennes face, hahahah fan va sur hon va när hon vaknade... hihi.

Riktgt lyckad kväll va det iallfall! Nu har jag läst om atomer och joner i nån timme fyfaaan säger jag bara, tråkigaste nåågonsin. Ska börja renskriva min engelska nu sen blire av mot vby och ansiktsbehandlingen... snacka om hur fuuul jag kommer va när jag är klar, hahah. shiiitttsammmääää.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0