shopping dessa dagar



fan va keffa bilder, råka bli utan blixt men. byxor från H&M rea, kostade 135 kr (blev nedsatta mer)

världens stelaste bild, och den visar ju inte hur skortan ser ut men.. från bikbok om jag kommer ihåg rätt


snyggt linne (tänk på sommaren med bikini under) från bikbok, 50:-

haha vafan, bilderna blev sämre än väntat. och linnet va inte lika snyggt när jag tog på mig det hemma, som vanligt! men från nån random butik i täby centrum

linne från... bikbok tror jag?? fan va jag glömmer saker

tröja från bikbok, ej rea 199 :- :)

jaa juste, höll på att glömma.. har faktiskt köpt löshår. ;) kanske ser det på bilderna?
har ju absolut inte sådär långt. :) mammas idee faktiskt, för jag anser att mitt hår
aldrig kommer bli långt föreslog hon att jag skulle köpa löshår, så idag blev ett mitt
för 730 kr. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0