1645

Hello people! Allt bra elläh? Jag mår fett bra, fast jag är trött. Kom precis hem från vällingby, jag, Louise och Maja drog dit ett tag efter vi vakna. Igårkväll va iallfall jag och några tjejer till hemma hos Maja och bada jacuzzi i kanske två timmar, under tiden kom Erik, Arvin och Dennis o våldgästa oss, haha vi hade sagt åt dom att inte komma men det gjorde dom iallfall. Dom stod och suktade bredvid poolen medans vi bada, hihi!
 Vi gick in o satt bara o snacka, vi tjejer då. Sen sov jag och Louise hos maja, vi kolalde på desperate housewifes och däckade halvt i sängen. Men det var en mysig kväll!!

Idag är det min och Arvins 5 månaders dag, jag älskar dig baby!!!



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det din storebror?:)

2010-02-15 @ 16:12:47
Postat av: charlotta

till anonym

haha nej, det är det verkligen inte! är vi lika? :O

det där är min pojkvän :)

2010-02-16 @ 07:55:07
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0