<3

ojojOJ vad dålig uppdatering!! Förlåt för det, men det har ju varit helg med en massa härliga tjejmiddagar haha! Först hos Rebecka som ni vet, sen på lördagen var det hos Malin. Det va sjukt roligt med roligt folk! Kvällen slutade dock lite knasigt, men vi får reda ut det på våran egna hand eller vafan man nu säger haha.

Måndag idag då, jag var ovanligt speedad idag fatksikt (fast än jag gick & la mig vid 12, arvin gick vid 11 igår haha) Efter plugget gick jag och wittrin hem till mig, vi gjorde inte så mycket men roligt hade vi, jaja.
Nu sitter jag och lyssnar på Paramore, gaaah love!! jaja, ni får lite pics från helgen som är tagna från mobben.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0