bonjour

Louise har somnat i soffan... :( sitter själv nu och lyssnar på musik .. lonley... i'm mr lonley... i have nobody.... for my ooowwwn... i'm mr lonley......... :'/

varför sitter jag och skrattar för mig själv? tror det är för jag sitter o lyssnar på Akon - Mr Lonleyt, hahahahhaha rolig ja e . mår fdett illa av allt godis o cheese doodles jag har käkat så nu ska jag gå och spy :) nej men serilst, godgott folk det är lördag imorgon nu taggar vi till!!!





såhär lonley o ensam o random är ja nu :( ska skicka iväg en liten gråtandes kärleksbrev till en solig strand i frankrike via vykort, buhuuuuu

Kommentarer
Postat av: ester

Haha , :) vad roligt!

2010-02-20 @ 09:39:41
URL: http://estersview,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0