det smälter!!

HERREgud vad den här dagen har varit chill & kort!! Har också skrattat så jag har ont i magen.. malin och julia knows why ;) Nu är jag hemma och ska inte vara det så jättelänge till. Ska nämligen gå hem till julia på direkten, Johanna kommer dit också. Det är hennes kompis från .. nånannanstans, haha :) Det ska bli jätteroligt att träffa henne på riktigt nu!!

Nu ska jag packa ihop mina stuff, så hejdå påEr! :)

OMG DET BÖRJAR SMÄLTA!!! JAAAAAA DET BÖRJAR SMÄÄÄLTTA!!!! första gången på RIKTIGT länge som jag gick på bar asfalt, hur härligt som helst !!

Kommentarer
Postat av: malin

hahahaha! :D <3333

2010-02-05 @ 15:59:38
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0