fyfan va knäppt

Hej sötnosar! Allt bra eller? Själv är jag.. hungrig, mör och.. blöt. Haha, ja asså i håret. hhahahhaha omg va dålig. JAG DUSCHADE IALLAFALL NYSS. eftersom vi har dansat, och jag blev fan svettig idag, upp och ner på golvet hela tiden, woho!! KOMIGNE LOTTA KÄMPA!!!!!!!!!!!!!!!! damp men whatfuckingever.

Jag har bestämt mig att jag inte ska sätta på min egna dator idag, utan ska typ lägga mig i sängen och tjekka TV, så.. godnatt påer, så hörs vi imorgon och då är det ... *trumvirvel* FREDAAAAAAAAAAAAG!!!!! uuuuuuuuuuuuooo sen är det LOOOOOOOOOOOOOV uuuuooooo.. haha wtf jaja godnatt pöss på vänstra sidan av den vänstra örsnibben ...

Kommentarer
Postat av: karin

haha juste! jag kom på en sak nu. jag pratade med frederick och han hälsade jättemycket till dig! hehe :) :) <3<3

2010-02-25 @ 20:44:51
Postat av: charlotta

till karin

OMG VA SÖÖÖÖÖTT!! :D hälsa JÄTTEJÄÄTE mkt tillbaka :):):):):):) <33

2010-02-26 @ 19:48:21
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0