planet

Godmorgon-godmoooooorgon!! Eller vänta.. klockan är kvart i 3 så jag tar tillbaka det där. Vi vakna redan vid 11 tiden, för lilla Tilde skrek hela morgonen, haha! Vi busade med henne i typ 1 timme, och sen gick vi ner och träna! Woho, eller asså det gick ju itne så bra. Cyklade på träningscykel i typ 7 min, sen lite situps -.- jaja, får bli bättre på att träna nu asså!!

Har precis duschat, tror vi ska rulla hemåt mig snart, vi ska köpa ingredienser till tacos! Jag, Cenner och Louise ska laga det hemma hos mig ikväll. Får se vad spm händer, vi har lite små planer faktiskt.. menmen. Vi hörs senare!!


små schtekare imorse...


haha kolla vad jag har lärt mig!!!!! jag är FETT stolt ... kan kolla i kors & med ett öga, hhihih applåd till mig!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0