puss

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG SÖTNOSAR!! hur har ni spenderat den här dagen? Arvin sov här inatt, så jag har myst med honom hela dagen. Måste bara fråga, är det semeldagen idag?? Jag har helt glömt bort när den är, men whatever vi käkade iallafall semlor haha :D

Imorgon har vi musikredovisning, jag hade skrivit en FETT bra text om Elvis på skolansdata, sparat den där osv. Men det gick inte att skriva ut, sen bytte dom ut datorerna osvosv, så jag har inte kunnat skriva ut den på hela veckan. Så sorgligt nog var jag tvungen att skriva om den -.- men det gick rätt fort, för jag kom typ ihåg allt jag hade skrivit... men iallfall, BAJS på skolans datorer. Hoppas dom nya är bättre, annars tofflar jag dom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0