skidor

Halloj!! Hemma från en skitrolig dag i bjursås med skolan! Eller a, vi kom hem vid halv 8 tiden.. resan dit tog fkcing 3-4 timmar!! men jag va SJUKT speedad på bussen så vi hade roligt! ;)
  Åkte iaf med blandannat Cenner, Alice Klara Amanda kajsa emma jonte jocke ogge osvosv... vi va ett jävligt stort gäng som åkte, skitroligt! Eftersom inte Bjurås är så stort så träffade man på i stort sätt alla i plugget, eftersom bara våran skola va där haha! Men, det blev en bra dag & lite bilder kommer :)

Nu har jag gjort lite NO, gjort en nyhetergrej till so imorgon (ska berätta vad som har hänt i veckan..-.-) & pratat med folk på msn. Och nu ska jag krypa ner i min efterlängtade säng, och vänta på att det ska bli fredag, haha! Nej men serilst nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0