skidor

Tjollahoppsanhejsan!!! Har precis ätit.... och kollat på någon serie eller vad det nu är "Super size me" en kille ska typ leva på Donken mat i en månad -.- haha och jag tycker jag är tjock om jag äter där någon gång ibland..!
 Imorgon är det ju Bjursås eller vad det nu hette som gäller. Ska åka skidor med skolan, som man gör varje år. Ska bli riktigt roligt! Ända nackdelen är att bussen går kvart över fucking 6 & man kommer hem vid 7 ... jaja det får man väl stå ut med!

Nu ska mamma försöka göra två inbakade flätor på mig... får se hur bra det går haha! Men jag tänker inte vara inne mer på datan ikväll så vi hörs om ett dygn! Puss på rumpan :)

Kommentarer
Postat av: malin

Är fett taggad på skidorna asså! ;D <3

2010-02-04 @ 06:01:48
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0