till er anonyma!

Godmorgon sweethearts! Måste bara säga en sak, till er som kommenterar som anonyma, så svarar jag på era kommentarer i det inlägget som ni kommenterade, om det inte är nått jätteviktigt som man kan ta i ett eget inlägg. Så om ni vill ha svar så kan ni ju klicka på det inlägget ni kommenterade! :)
  Sorry för att jag aldrig skrev igår, men först var jag och Alice i vällingby, köpte lite saker som ni får se senare! Vid 5 kom jag hem och då började jag plugga direkt, SO och spanska. Så jag hann helt enkelt inte!

Gud, vet ni...? Jag tror jag gick i sömnen inatt. Eller nått liknande, för jag kommer ihåg rätt så starkt att jag tog med mig täcket in på toaletten och började tvätta ansiktet, som om det skulle vart morgon.. dock var det hav halv 2 på natten! Har det hänt såhär med er också? Eller är jag random?? :O

 Det här är första morgonen på länge som jag kan chilla lite, brukar alltid bli så att jag måste slänga i mig frukosten.. Så detta är nice!! Men nu ska jag rulla vidare. Vi hörs senare! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0