i know you missed me, haha!

FÖRLÅT!!!!!! men gud vilken dålig blogg inställning jag har haft dom här dagarna, är typ mer än en vecka sedan jag har bloggat?! Förlåt iafllfall! har inte haft lust, men nu jävlar! Ni ska få massa bilder ifrån spaninen osvosv..!

Den här första skolveckan har iallfall gått sjukt fort och jag har hunnit med mycket!! varit med mina fina vänner, fått läxor och det där vanliga shitet, tränat bode box & pilates (love it!) och aa, tagit det chill.

Ikväll ska jag, romina och felicia dra över till emma, där är hon och några fler vänner! Det ska bli superkul, har faktiskt inte varit ute sen jag kom hem pga att det är så jääävla helvetes kallt ute! Nu är det ju fan bara typ 1 minus, så det känns faktiskt varmt, hehe!

sedan sover dom här hos mig, eller a F, R och J.. Vi kanske hörs då, eller imorgon! Ville egentligen bara upptadera för att ni ska veta att jag lever, hihi :) puss påe!





jag just nu..

Kommentarer
Postat av: manda

det var typ 4 veckor sen du uppdaterade._.

men hoppasd på mer nu:)

2010-01-15 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0