INTE ok!!

Jag sitter FORTFARANDE och väntar på att malin och julia ska bli klara hos malin... HAR NI NÅGOT ATT SÄGA OM DET HÄR ?!?!?!?! passa er jag kommer alldeles snart komma med tofflan -.-
nej serri, det här tar alldeles för lång tid, fy!! Annars är jag jätteglad :D mihihih .

åh juste, kollade louise blogg, och hon hade gjort ett jättecute inlägg om oss när vi va på mitt land i somras.. låten hon la in passar så bra ihop med allting! får verkligen flashbacks när jag ser bilderna, nivet som om allting spelas upp igen i huvudet? usch, var jättenära på att börja grina, haha gör alltid det när nära vänner skriver gölliga saker till mig :( jaja, kolla gärna det inlägget & bli avundsjuka på hur underbart roligt och mysigt vi hade det, hahaha :D
www.magnusssons.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Louise

jag me, jag får typ tårfyllda ögon när jag sätter på låten och kollar igenom alla bilder, har ju jättemånga på datorn! jag saknar det så jävla mycket, det var så sjukt underbart! ett minne för livet verkligen! det tycker jag absolut att vi ska göra om, det måste vi! jag älskar dig otroligt mycket gumman!

2010-01-21 @ 21:52:53
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0