my weekend



julia & jag i fredags..

Hej bloggen! Allt bra eller? Det rullar här också fan, lite seg bara. Sitter och snackar med lite folks på msn, halvkollar på MTV.. det är så mina söndag kvällar brukar se ut faktiskt! Saknas bara den långa duschen med hårinpackning, sen plugg också. Men det har jag gjort på dagen, sov över med Cenner igår, så idag pluggade vi sen drog vi till vällingby och chekka lite saker, köpte en ny ansiktsrengöring.

Igårkväll kom arvin hit, så jag arvin och julia var hemma os mig, vi gjorde inte så mkt. Musik, kolla tv, hade popkorn krig, haha så sjukt roligt. Arvin hade ett popkorn i håret i typ 10 min, jag & julia låg serilst och dampgarva i sängen och seg som han är så säger han ba: VAA.. vaddåååå...??? vad gaaaaaaarvar ni ååått?? haha, sötnos!

Nu börjar det bli lite långt hära, menmen.. sijah


Kommentarer
Postat av: julia

Mmmm fiiiiin :D

2010-01-19 @ 21:58:59
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0