teknikker

OMG, GUESS WHAT?!?!?! jag har fått en ny bas låda & nya högtalare!!! och jag är såj ääävla händig så jag har kopplat in dom helt själv, är man grym elläh? ;) nej men jag har inte riktigt vant mig med dom än, men dom är helt ok faktiskt! supernice.
var kvar i skolan när jag sluta för att väntapå cenner, men vi stanna kvar nån timme till med kajsa och emma, haha det är alltid så. sen var det meningen att vi bara skulle förbi wittrin och hämta mina sovgrejer, men vi blev fast där så vi vandrade hemåt för nån timme sedan.

och en sak till, jag har nyss lagat sushi med mamma.. JAG SOM INTE ENS GILLAR DET???!? det är dock bara sjögräset som jag blir sjukt äcklad av, och helst inte lax eller nått på heller, så jag har bara sushi ris och avocado.. hihi, braa låtta!


haha just nu, vet inte varför jag har mössan på mig, sitter så sjukt fult -.- men ajg orkar inte ta av ig den, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0