eclipse

Vänta. Jag har fått hjärnstopp & nej jag orkar inte gå bak i bloggen nåra dar för att kolla om jag har skrivit det. Men sa jag att jag, Liz och mamma va på bio i typ ... helgen och såg........ bam bam BAAAM omg eclipse!!! Shit oh my goosh. Det var den bästa filmen av alla Twilight filmer enligt mig! Jag satt fan och skrek (gör alltid det till filmer typ; FAN, kolla bakom dig!!) och grät. Nej, ni som inte har sett den måste VERKLIGEN se den. SÅ bra!!

http://newmoonfilm.files.wordpress.com/2009/07/twilight-eclipse.jpg
http://socialitelife.celebuzz.com/bfm_gallery/2009/10/taylor_lautners_shirtless_new_moon_photo_gallery/gallery_enlarged/gallery_enlarged-taylor-lautner-shirtless-photos-10272009-04.jpg
omg...... jag tror jag är "team jacob" .. när han är utan tröja. hahah shiit, han är jäävligt söt, och snyggare är robert pattinson tycker jag! och hans kropp är ju fan helt okej, pff perfektion. dock älskar jag edwards personlighet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0