tog från nån blogg

visste ni..
att jag vill ha -
en riktigt bra killkompis
att min senaste riktiga kyss - innehöll saknad och en klump i halsen
att jag inte gillar - att somna ensam
att jag har - riktigt fina vänner
att min första kyss - var en kväll vid min brevlåda
att kärlek är - nånting man känner, inte nånting man gör
att jag gillar att - gå och shoppa själv
att jag föredrar att - ta en hemmakväll med bästavän istället för att vara ute
att jag alltid kommer att - ogilla sushi
att sist jag grät var - till filmen Dear John
att min mobiltelefon är - med mig vart jag än går
att inatt - vaknade jag av att det va sjukt jävla varmt
att när jag vaknar på morgonen - föredrar jag att dra mig ett tag
att innan jag går och lägger mig - räknar jag alltid hur många timmar jag kommer sova
att idag har jag - varit på eurostop med familjen och Liz
att i kväll ska jag - fanemig få tag på theo och shane
att i morgon ska jag - ligga på stranden
att jag hoppas - att det börjar nya killar på skolan tills 9an
att nu ska jag - ringa theo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0