våra dagar

HEJsan !!!! Jag är feeta uberspeedad vet inte varFÖr. knzzz
som jag skrev förut så kom romina och felicia på torsdag morgon. så lets berätta lite vad vi har gjort eftersom jag inte har uppdaterat! :)
Torsdag; vi chillade bara först eftersom det ÖSTE ner regn. packa upp lite och prata om allt. vid 4 drog vi till gekås och va där tills 9. då drog vi ner till stranden och mös som fasiken där nere.

Fredagen så var det kanon väder, så vi + Liz drog ner till stranden, fotade och hade oss, nivet allt det vanliga bada sola lala. Sen ner till stranden igen på kvällen och låg och kolla på stjärnorna, helt tysta och bara tänkte. Så jääfla underbart. Så det ska va.

Igår, Lördag så va det lite halvdant väder fat fortfarande varmt, dock inte strandväder. Så vi drog till Sia-glass. Köpte en himla massa glass och satte oss och kolla på Mamma Mia. Vid 4 var det ''Långasands-loppet''. Liz bror Erik sprang så vi gick ner och hejja, såg en himla massa snyggingar! ;) Såg klart filmen sen var det bara och fixa sig för att dra ner till krogen för att käka där. Sen drog vi hem, och ut på en promenad till stranden som slutade med att vi satt vid en brasa med Macki, Marcus och Oscar och snacka och hade allmännt kul, riktigt sköna prickar det där!

Idag så drog vi till stranden, mötte upp killarna åvan igen och låg och shctekte, bada i enormt stora vågor haha. Sen så vid 4 sa jag farväl till mina kära älsklingar felicia och romina :(

Haft riktigt fina dagar med ännu finare vänner! Älskar er så mycket.


wonderful

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygg header!

2010-07-18 @ 22:46:23
URL: http://lovidora.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0