jdalösdk



why? känner inte längtan längre inte orken att ******** vet inte vrf de bara har blivit så my days are filled with mistaces some that i didn't make, skyll inte på mig tänk lite själv oxå känns som jag får skulden för allt the 10,000 stones in my heart tears me apart men inte riktigt så mycke varför skälla ut en person för en sak man har gjort, sen gör man exaaaaaaaaakt samma sak själv fast värre? nä det är otroligt irriterande å synd, hoppas allt snart kommer ut så de blir fajt lite skadeglädje skulle de nog vara ganska kyl ... drar till landet och jävlar vad skönt de kommer va bort från allt skit snack och ryckten här i äckel hässelby som jag älskar fast ändå hatar vill typ byta umgänge för en dag sulle kanska va kult... it's you when i'm sittin' al alone in my room, everything reminds me of you fast ne. nä om man tar efter statusen så får de vara asså , hör av sig git å digt skitsamma de va sjukt bra för nåra veckor sen men nä nu inte så brao enadjnpeajksrson ********* **gen, ***** säger ja bara. saknar gammla tiden då man gick på dagis fan va underbart det va asså, då va happiness utan för mitt fönster nu gör happiness bara ont som fan jag är rädd för att vara lycklig, lite. på långasand oh my cilll åka nuuuuuuuu. hejhej burial friends on two minutes i love you lalalal bullcshittt tired on life right now.
sen finns ju nåra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0