min midsommar

TJAFAN!!! kommer inte ihåg sist jag skrev, kanske igår? Det var ju iallfall midsommar igår, hade ni det bra? Jag hade det bra som fan! Wittrin sov ju hos mig vi vakna av fuuucking Maxi och Kalle för andra gången för mig haha, sen så käka vi frulle lunch med mina söta päron sen fvandra vi till julia gjorde oss iårdning mötte cenner gick till emma där va kajsa emma alice och tess vi hade en rolig tid skojjsa oss lite sen kom lite boys typ jonte adams gianni ekman jocke marcus o.co sen även lisa och sofia, vi drog till hästparken skulle köra brännboll men nä racket gick sönder haha så det sket sig så vi va och snancka me alla istället, sen drog vi tjejer alla utom kajsa till sjögge där lite andra killar va det var väl helt okej trevligt, sen vid 12 badade vi på 5knop som vi hade lovat alla haha det va så JÄVLa skööönt!!!

den som orkar läsa allt jag skrev utan punker och skit är bäst hihi . nu ska jag och julia upp tillvällingbu skriver senare då får ni bilder också! :) pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0