just say yes

HEJ JAG LEVER NEEEEEEEE JA E INTE DÖD!!!!!!!!!!!!! omg asså det är sommarLOV, i just caaant belive it mihihi *bratZröst* nej men det är väl underbart, dock var ju inte vädret så somrigt imorse när ja vakna upp me malin o hannish så då stack vi till kista :D fick me mig 3 tröjor hem och ett par nya rayban !! äntligen.

Min skolavslutning blev skit lyckad, först godsaker i klassrumet fick betyg o shit sen blev de rysningar på skolgården när Jonte o två tjejer sjöng jättefint, gah vad det kommer vara tomt utan 9orna!! bajs på dom. sen vid 12 vandra jag, Felicia, Malin, Hanna och Sofia ner till rIDdersvik o satt där med en massa tjockismat och bara njöt av livet!!

På kvällen drog vi ut med aaaaaaalla hässelbybor somvanligt på Riddervsik poliser fältare o Staffan va överallt skön-a dom är som låter oss va på avslutningen! -.- ajja jag hade det trevligt iaf blev mycket prat o umgänge o de tackar man inte nej till :) (Y)

alla bilder ligger ju på facebook, men någon kan ni väl få


Felicia, Hanna och jag in da klassrum:)

på skolgården...

jag o Staffan =)

mys<3

jakob<3

dennis, danne, johan o flisan haha :))

matte, josef, julia, jag, jakke danne och felicia


aa jo men ni fattar hur resten av bilderna såg ut, kolla fb. nu ska jag käka mat jag lagat själv hihi puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0