welcome to the club


snyggingar

haha louise och happy birthday musen<33333333



jag och maajsan<3

fina louise!

OMG. Gårkvällen på Folketshus var fan den roligaste kvällen på riiiiiktigt länge. Den bästa sen den där kvällen på lokalfesten i Falkenberg i påskas, så det va ett tag sen haha! Vi kom dit fick stämpel osv och "minglade" bland alla fina vänner eftersom det bara va folk vi kände där liksom. Efter någon timme blev alla riktigt taggade och det var grym hööög musik som vi schtekte gaaaalet till, alla var som galna där uppe och vi shakeade och hoppade så att efter 10 minuter va man tvungen att gå ut o ta luft för svetten rann haha. Vid halv 1 sa dom att det va sista låten, fast dom spelade typ 5 låtar på rad och då va verkligen ALLA däruppe och man puttades runt haha men det va riktigt roligt. Vi körde "ringen" haha jag gick in o shakeade lite........ jaja va ska man göra de va riktigt kul.

Igår på dan drog jag till allmänna med Maja och Louise, sen vid 7 drog jag Maja och Julia o köpte grejjer till tårta som vi gjorde till Louise, riktigt goood blev den! Vakna upp hos Julia o vi drog ner till 5knop med lite girls, ni får mer bilder senare för alla är på Julias kamera, shit va långt det blev hahah puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för en underbar dag!!! <3<3

2010-06-18 @ 01:03:31
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0