2130

CHACHA! kan ju börja med att välkomna Julia hem till kalla Sverige igen! Härligt att ha dig hemma igen älskling, har saknat dig så mycekt! Jag typ hoppade på henne när jag såg henne hahaha. Efter skolan gick jag, hon och Feicia hem tll mig och snackade om allting som hade hänt under tiden ...
Hon blev glad för presenten också! Nivet den dära tubkjolen som jag gjorde själv för ett tag sen? En sån fick hon i present! Gjorde nämligen en till mig och en till henne.. hihi!

Nu sitter jag här med Wittrin, vi har varit och tränat "Muskel" Sjukt jobbigt jag är nu halvt död. Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorogn! Hehe...

OMG. måste bara säga en sak: VEM FICK MVG PÅ MATTEPROVET????? JAAAAAAAAAAG :D gaaah im so freaking happpyyyyyyyyy

Nu ska jag och Julia faktiskt sova.. vi är båda sjukt trötta! Hörs imrgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0