Erik heheheh

shasha, asså typ som chacha som den där killen skriver men lite annorlunda, asså med sh istället för ch hehehhehehe. fortsätt läs när ni har garvat klart... hehehhe jag garvar också :P

Aja skärp er nu, sluta garva. idag har jag Lotta och Arvin varit i barkaby och köpt leksaker till arvin. Han ville ha en ny badanka, hans gröna har gott sönder då han svalde den, hehe smart arvin.
Nu kom Lottas mamma in, hon var jättesnäll. Vi pratade om vad vi hade gjort idag.

sen så har vi gjort massa fler saker men pallar inte säga vad :P ni får ringa mig och fråga, kanske svara ärligt, får se... aja ska dra, pallar inte med er läsare nu, hejdå.

P.S jag vill dra ett skämt men orkar inte nu, kanske sen heheh... hejdå för andra gången, åååh fett jobbigt att ni ska hålla kvar mig vid datorn såhär. aja hejdå.



// erikjohansson @ peaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0