forever


Skitsöt bild på mina älsklingar Julia och Felicia!

Hejhopp! Allt bra? Med mig är det väl också bra, eller helt okej. Skoldagen idag har varit galet chill, jag började fan vid 1! För vi hade ingen so och svenska, men det visste inte jag.. så istället gick jag och mina fina vänner i klassen hem till Hanna och kolla på film. Mys! Efter skolan, gick jag och Cenner hem till henne, snacka och åt, och kollade på Thailands bilder, underbaaaaart! Romina skulle också kommit, men hon var tvugen att gå hem..

Nu sitter jag här och lyssnar på musik & tänker. Har pluggat engelska också tills imorgon, jag hatar engelskaläxor alltså! Så jobbiga. Måste bara säga att jag har höjt mig i spanska! Fick VG på provet :D woho! det rullar på nu alltså, i skolan dåra..

Kommentarer
Postat av: Josefine

WOHOO go lotta! go lotta! <3

2010-03-16 @ 20:45:31
URL: http://jlhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0