lotta har en åsikt

En sak som finns bland oss alla är .. status jägare, attentionhoes. Vad ska man göra åt dom? Jag kan säga en sak, att jag inte gillar dom. Sättet vissa människor förändras när killar är i närheten. Jag tror ärligt talat att de här statusjägarna känner själva om dom är det eller inte. Fråga er själva, vafan är vitsen med det? Vafan är vitsen med att bli någon annan framför vissa personer? Är man rädd för att visa sitt riktiga jag? Är man rädd över vad andra personer ska tycka om en? Jag tror allting handlar om bekräftelsen. Bekräftelsen man vill ha av till exempel en kille. Är jag rolig nu? Tycker du att jag är snygg nu? Är jag pinsam? Ja, det är ni. Det är pinsamt. För man märker det så VÄL. Man märker så väl när någon vill få sig sedd. Om och om igen. Och tro mig, killar märker sånt mer än vad vi tjejer gör. Och tro mig, dom tycker det är dubbelt så mer pinsamt än vad vi tycker. Dom vill inte ha någon tjej som gör sig till bara för dom är i närheten, det ska bara inte vara så. Så jag tycker verkligen att ni attentionhoes ska lägga ner. Skärp er. Somna om eller väx upp. Gör någonting åt saken bara. Det skulle uppskattas väldigt mycket, av alla.

Kommentarer
Postat av: Joline

SÅ JÄVLA RÄTT LOTTA!

Håller med dig till 110% :)

puss.

2010-03-07 @ 11:44:03
URL: http://denisejoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0