schtek

Tjo snyggon! Somsagt kom Erik och Arvin hit igår, vi lyssnade på sjukt chill musik, och låg o snacka i flera timmar, mysigt värre! Somna vid typ halv 5, hehe. Vi gick upp vid halv 1 o åt korv och mackor. Sedan skutsade min söta mamma upp dom till vällingby, sedan fortsatte jag och mamma till sundbyberg där vi kollade i en tygbutik, och en secondhand butik. Haha, ja jag är seriös. Jag ska nämligen sy lite egna kläder! Är sjukt peppad. Ska sy en hög midjekjol, ett ballt fodral sen dekorera ett blått fodral. Mums!

Fick med mig lite stuff från secondhand affärer också, kan visa er typ imorgon! För nu är jag upptagen med NO.. måste göras -.- hörs lite senare! Kysssss

erik karatemästare

arvin blev också en!

FAAAJT!!

haha alltid alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0