sommartid

AJAJAJ mitt huvud och näsa. Jag tror jag börjar bli sjuk :( är as förkyyyyyld...... bajs alltså.

Godmorgon föresten och hej sommartid! Ingen har väl glömt att ställa om klockorna till sommartid? Så nu är klockan kvart i ett. Det betyder ju ljusare kvällar = nice!

Igårkväll var vi samma personer hemma hos Jonas igen, det va trevligt. Själv tyckte jag att det va roligare i fredags hahahh.
Idag ska jag bara chilla galet, eftersom jag inte mår så bra. Kom på att vi troligtvis har NO prov imrgon,så det blir väl att läsa igenom det några gånger. Annars är jag sugen på att bara ligga och dega sönder i sängen med nått onyttigt i knät.. Så så får det bli lite seanre :) bilder kommer! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0