älskar dig gumman

JAG HAR INTE UPPDATERAT IDAG!!! Men vet ni varför? Jag vakna vid 12, gick på dirren ut och satte mig i solen, ända tills typ 5 då Wittrin älskling kom, vi chilla galet i kvällssolen, hon käka här och vi gjorde inte så mycket.
Nu på kvällen fick vi ryck och ville lägga oss på mitt tak (det är platt, så det går att vara på haha!) SÅ vi satte oss där i kvällssolen kolla utsikten, käka tårta och lyssna på musik och det var helt jävla underbart. Orkar inte ladda upp så mycket bilder nu för jag behöver sova, så ni får typ en



aa men ni fattar vinkeln, STÖRT bra och fin utsikt är det iallfall :D ser hela jävla hässelby

Kommentarer
Postat av: towej

vi slutar typ tidigt hela veckan och tittar ba på film och sånt under veckan.. hur går det till i er skola :)?

2010-05-31 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0